kehidupan berubah kan ?

assalammualaikum , heyya all .

hari nie hari yg ckup indah , tak panas sangat kan ? hee , slalu tuh pnas giler . *puteri lilin aa konon -.-
haha , syeera mmg tak tahan panas , boleh ngamuk tau , harhar -.-
today nak cite pasal kehidupan syeera yg dh byk brubah :)
dulu syeera just budak nerd yg tak tahu ape-2 , but now syeera dh jauh ke depan berbanding orang-2 yang pernah cakap syeera nie HODOH -.- , aha , tadi aku pegi skolah kite dulu , korang budak FORM 6 tahun nie kan ? haha , aku puas bile sorang-2 tegor aku dh makin LAWA , OMG , aku just senyum je kan ? aku malas , tahu korg tak ikhlas , tambah-2 lagi orang yg pernah buat hubungan aku dgn bestfriend aku putus as couple , aku nmpak muke kau td weyhh , HAHA . boleh aku gelak tak ? kau buat muke mcm tak takpuas ati , adedeh . dulu kau ingat bile kau fitnah aku ckp playgirl ape sume tuh die akan bnci aku ? tak ah weyhh , aku dgn die maih kawan baik , even tak sebaik dlu , skurang-2 nye kitorang masih jd kawan .
and now die dh couple ngn budak junior , kau buat cite yg sme kan ? aha siann , aku tahu KAU SUKE DIE KAN ? :) , pg bgthu die la weyy , tak yah nk fitnah org bagai , mcm dh baik sgt je ,
opss :p , heh . ayat aku berbisa kan ? aduhh soryy , HAHA .

aha , then nak crite pasal budak hot kat skool syeera dulu . auw mmg famous amous la .
abg senior :D . dulu die sikit tak pndang syeera tau ,
mase dulu syeera simpan prasaan kt die , mmg gile ah , tiap pagi syeera tggu die dtg dataran :D
waa kacak ! mbe-2 syeera semua puji . okay seriously syeera tunduk , malu ><
tak dinafikan die mmg OHSEM bak kate kayy ,
die tggi , mate die OMG boleh cairkan gurl yg ade . tapi sayangg . sombong budak nye :)
okay then syeera lupe kan perasaan tuh , HAHA  dh lme giler ,
and then now die hadir di saat diriku sudah termiliki *ayat mau gmpak
di saat syeera dh syg org lain , die hadir , kitorang mmg rapat . but JUST AS FRENDS .
die tahu syeera couple dgn rafique :) , and i know that die cemburu .
dr ayat-2 die syeera tahu , kalau kitorg smbang sesuatu msty die akan selitkan name rafique :)
die plak dh pndai stalker syeera tau , arituh kuar then die nmpak , lpas tuh die tahu sume syeera pg ,
tapi syeera tak tahu mane die smbunyi >< , okay tak dinafikan awak mmg terrer .
syeera just nk awak tahu kite just boleh d kawan and tak lebih dr tuh kayy , ala lgpun awak kacak , smart .
ramai lagi gadis-2 yg nak kat awak yang hensem tuh ><

btw korang ingat entry nie ?

BERSYARAH JAP

kalau tak ingat , click kat situ .
itu yg syeera luah kan dkt someone yg syeera gelar ADIK' , mmg awalnye die ckp die nyesal and sedih bace ape yg syeera tulis , tuptup malam bile tah syeera nmpak die dgn budak-2 nakal tuh lagi , siap tegor syeera mcm nie "MARCELLOW !" , hoi ape budak nie , ckp nk brubah tapi sme je .. takde prubahan , mmg nasib ah syeera tak tunjukkan syeera btol-2 nk baik ngn die , kalau tak , itulah kesilapan terbesar syeera kot .
amin amin , HAHA . 


tadi kat sekolah best lah , ramai yang senyum-2 , haha syeera tau korang ade add kt facebook kan ?
malu gak tadi nk snyum blik , tapi buat je muke selenge , almaklumlah kakak senior korang nie pendek , haha . same je ngn budak-2 lain td , smpaii cikgu pun tgok hairan sbb tak besar-2 , heh :P


okay lah , dh pnjang sgt kot syeera berceloteh nie , lain hari kite smbung ye , loveyaaa <3

nie pic syeera pg skolah tadi :)



thanks reading , LIKE lah sekaly ^___^

0 99 orang comel: