entry batak kejap -.-


heyy awak tumeee, kite tengah hepy giler bile log in belog tadi ^__^ #ok dh mula ayt gedik -.-
nak tahu apa? follower aku dah 1K, hee. 7bulan bloggingg baru dapat jumlah tuh.
memang ah hepi kan. maybe bagi orang lain jumlah ni sikit sgt ah, tapi bg aku dh syukur dh haa,
actually aku create blog ni since 01-01-11 , hee cantik kan nomber? tapi aku tkda lah update selalu pun, online memang lah tiap-II hari , tengok dashboard, baca semua blog yg aku follow, hee. tapi aku ni malas nk update, hoho. and aku rasa aku suka nomber yang aku nk ckp nih. nomber 1002 <3 auwhh
nak tahu kenapa? sebab sama dengan nomber friend request aku, tapi aku dh approve and ada yg ignore dh, so tkda dh la 1002 tuh, hihih. tapi aku sempat gak ah screenshoot <3




see? 1002 <3 hihih. and aku bangga sebab aku tk da guna ayat "U FOLOW ME, I FOLLOW U"
aku cuma tulis blog and tak pernah paksa orang follow, ikut kehendak lah kan nk follow, so terima kasih semua sebab follow aku even aku nih suka buat entry merepek. hahah :'D

and tak adil lah kalau aku tk promote kan? aku nak buat awards aku tk reti, cukup lah aku promote nih kayy? mueheheheehe ;p aku akan review dua orang, sorang follower ke 1000, and sorang lagi follower ke 1002 ;)

ni link FOLLOWERs ke 1000 ;)

http://cycysyahira.blogspot.com/

aku tk boleh nk save header dia sbb dia disable, btw she's cuteeeeeeeee okay ;)


ni header FOLLOWERs ke 1002 ;)


 klik header untuk ke blog beliau :)


kayy lah itu je kot? almaklumlah aku kan rajin benor type type nih. hahahaahahahaha
btw SYEERA dah follow korang berdua sebagai balasan. hihi atototototot ;p kbye






thanks reading , LIKE lah sekaly ^___^

2 99 orang comel:

cikbiskuthangus said...

hahaha..tanx syeera comell:)
terpampang muka yg huduh di situ>.<

nurulsyaheera :) said...

@bIskUt hAnGus : hihih no biggie awak ;) tk sempat nk bgtau awak dh dtg dh, hee cepat gile <3